Türi Grillitrio ajaveeb

Maakondliku võistlussarja kokkuvõte - suured tänud kõigile!

Loe edasi...Kokkuvõtteks täname Eesti Grilliliitu, Türi valda ja Türi Arengu Sihtasutust huvitava ning väljakutsuva võimaluse eest meil osaleda kõigil viieteistkümnel maakondlikul võistlusel ja osa saada grillimise ja toiduvalmistamise nippide tagamaadest.

Türi valla noorte esindusvõistkonnana püüdsime olla eeskujuks noortele, et näidata neile huvitavat ja toitvat vaba aja veetmise võimalust. Täname ka kõiki kaasvõistkondi, kellega sai palju nalja ja huvitavaid kogemusi vahetatud, suur tänu ka fotograaf Kutt Niinepuule, kes õpetas meile ribivalmistamise alustalasid ja tegi meist ja meie roogadest terve hooaja jooksul hulga ilusaid pilte!

Oleme tänulikud Türi vallale, kes toetas meie promokatiivset esinemist, mille käigus tutvustasime Türi valda. Usume ja loodame, et  vestlused inimestega, kes tundsid huvi meie kodulinna kohta ja selle tegemistesse, läheb vilja kandma ning tulevikus näeme üha rohkem inimesi kevadpealinna külastamas ning siin ringi askeldamas.

Tervitades ja ...grillimiseni
Türi Grillitrio

PS: Kohtume 1. oktoobril Türi Õunafestivalil toimuvatel Eesti Meistrivõistlustel Õunagrillimises, oleme võistkonnana kohal!

Võistluste kokkuvõtted: www.grilliliit.ee

Põlvamaa Meistrivõistlused Grillimises - Grillfest 2011

Loe edasi...Ja jõudiski kätte viimane maakondlik võistlus. Põlvamaal oli ju veel käimata. Tuli alata nagu tavaliselt: telk püsti, reklaamstaff üles ja grill sooja. Ajakava oli meil juba pähe kulunud ja kõik sujus plaanipäraselt. Grillisarja viimasel võitlusel sai jälle palju arutletud toidutegemise üle. Samuti näitasime rahvale grillikooli raames ribi puhastamise ja maitsestamise võtteid. Omaloominguna pakkusime Grilliliidu kohtunikele täidetud kartulit peekonis. Sellega saime ka II koha. Rakvere searibivoorus saavutasime oodatud esikoha tubli eduga. Talleggi kanavoorus jäime jälle vaid ühe punktiga teiseks. See oli ilus lõpp grillisarjale.

Võistluste kokkuvõtted: põlvamaa.grillfest.ee

Võrumaa Meistrivõistlused Grillimises - Grillfest 2011

Loe edasi...Võrumaal sai Türile ja Türi vallale kõvasti nime teha. Kohtusime paljude inimestega, kes olid juba eelnevalt kursis meie tegemistega. Aitasime ühte kohalikku võistkonda, kel polnud vähimatki aimu ribi puhastamisest, maitsestamisest ega ka grillimisest. Kultuuriprogramm oli vinge, võistkondade tutvumiseks korraldati erinevaid ringmänge. Tundsime ennast juba tõsiste tegijatena grillimise alal. Ribivoorus saime ülekaalukalt esimese koha. Kanavoorus kaotasime esikohale vaid ühe punktiga. Ära tuli ka fantaasiavooru esikoht, töö nimeks oli grillitud vahvliampsuke. Võistluse paremusjärjestuses panime esikoha kinni tohutu punktidevahelise eduga.

Võistluste kokkuvõtted: võrumaa.grillfest.ee

Saaremaa Meistrivõistlused Grillimises - Grillfest 2011

Loe edasi...Olles juba ära harjunud saare elu ja meluga, tõttasime Saaremaale. Võitlus leidis aset Laimjala vallas. Selgus, et seal on äärmiselt sõbralikud inimesed, eeskätt tore vallavanem, kes meid isiklikult juhatas rannaäärsesse ööbimiskohta. Saaremaa võistlusest kõige meeldejäävamaks jäi see, et ekspresident Arnold Rüütel enda abikaasaga käis meie ribi maitsmas ja kiitis seda, samuti uuris ribi valmistamise erinevate nüansside kohta. Kiitus ekspresidendilt oli asjakohane, kuna pälvisime ribivoorus II koha. Fantaasiaks grillisime õuna.

Võistluste kokkuvõtted: saaremaa.grillfest.ee

Hiiumaa Meistrivõistlused Grillimises - Grillfest 2011

Loe edasi...Oligi kätte jõudnud päev, kui pidime grillioskuseid minema näitama Hiiumaale. Sõitsime juba päev varem kohale, et Hiiumaaga rohkem tutvuda. Hiiumaa jättis meile väga hea mulje, telkisime merekaldal puhkealas. Ilm oli meile meelepärane, saime tunda päikseliselt kuuma suveilma. Meeleolud olid grillipärased ja mõnus grillipäev võis jälle alata. Hellamaa rand ja lähiümbrus rõkkas grillimuusikast. Võistkondi oli kaheksa. Võistlus kulges nobedalt ja noppisime ära ribivooru esimese koha. Kanaga läks ka meil suhteliselt hästi, kolmas koht kuulus meile. Fantaasiavoorus valmistasime tuunikala võileibu, kala pidasime me üheks tähtsamaks komponendiks, kuna võistlesime ikkagi ju saarel. Kokkuvõtteks võib öelda, et Hiiumaa on parim koht lõbusate inimestega puhkamiseks.

Võistluste kokkuvõtted: hiiumaa.grillfest.ee

Viljandimaa Meistrivõistlused Grillimises - Grillfest 2011

Loe edasi...Viljandimaa võistlus toimus Viljandi järve rannas. See koht oli meile kõigile täiesti tundmatu, kuna mitte keegi meist polnud varem seal käinud, seega
seiklesimegi Viljandis üle poole tunni. Õnneks sattus meie teele üks tubli taksojuht, kes juhatas meid õigesse kohta. Lõpuks kohale jõudes mõistsime, et see polnud meie päev. Ilm oli tuuline, kohati sadas kerget vihma, kõik see meenutas Jõhvi võistlust. Võistkondi oli vähe, ainult viis. Fantaasiavooruks tegime grillsnäkke. Valmistasime ise küüslauguleivakesi, kotlette, grillisime porgandeid, lillkapsast, õuna, pirni, banaani, kohupiimasaiu. Serveerisime neid tipikastmega. Koju ei tulnud me tühjade kätega, kõikide voorude III –ndad kohad kuulusid meile, punktiarvestuses olime aga teised.

Võistluste kokkuvõtted: viljandimaa.grillfest.ee

Eesti Meistrivõistlused Grillimises - Grillfest 2011 aasta lõppvõistlus Türil

Loe edasi...Kauaoodatud suurvõistlus oli ootamatult kätte jõudnud. Valmistusime korralikult, kõik oma seni saavutatud aukirjad panime plangu peale näitamiseks külastajatele ja teistele konkurentidele. Ilmaga vedas! Väga palav oli, kõikjal oli tunda nii grilli kui ka grillihuviliste hõngu. Üritus oli tore ning saime kokku üle eesti kohale sõitnud sõprade  ja tuttavatega. Meid külastas isegi välismaalasest mees, kes meie „Smoker“ grille ise valmistab, ta kinkis meile samafirmalise embleemiga nokatsi ja soovis edu, mida meil 35 osavõtja seas vaja läks. Mängis mõnus teemakohaline muusika ning huvilisi oli palju. Võistlusel saime ribivoorus IX ja kanalihas VIII koha. Fantaasiaroaks tegime sea välisfileed veinimarinaadis, seda kaunistasime dekoratiivselt lõigatud tomatite ja pärlsibulatega. Kõrvale pakkusime joogiks punast veini. Magustoiduks tegime grillkooki, mis oli kolmekihiline, kihtide vahel oli kohupiim. Peale grillisime virsikut, ananassi ja kiivit. Kokkuvõtteks võib õelda, et läks hästi, jäime rahule. Õhtu kulges edasi erinevate ansamblite seltsis ning noortelaval, grilliumi alal sai kuulata Elmajonesat. Oli vägev grillipäev!

Võistluste kokkuvõtted: grillfest.grillfest.ee

Lääne-Virumaa Meistrivõistlused Grillimises - Grillfest 2011

Loe edasi...Asusime teele Väike-Maarjasse, selle tee jooksul suutsime me natuke ära eksida isegi. Kohale jõudnuna staadionile, kus võistlus toimuma hakas, imestasime, et nii vähe võistkondi. Sellegipoolest sai meil päev üsna lõbus olema kuna kõik olid ennast juba varakult grilli meeleollu sättinud. Kohtusime ka tuttavate kohtunikega, kellega sai meeldivalt juttu aetud. Päeva peale kogunes ka rahvast ja saime rohkelt reklaami teha Türi vallale ning sellega seonduvale. Võistluse koha pealt olime ribivoorus jälle „igavesed teised“. Omaloominguks pakkusime grillpitsat.

Võistluste kokkuvõtted: lääne-virumaa.grillfest.ee

Pärnumaa Meistrivõistlused Grillimises - Grillfest 2011

Loe edasi...Võtsime ette sõidu ühte väga looduskaunisse paika Eestimaal, Torisse. Võistlus toimus jõe kaldal, vallamaja aasal. Hiljem kohalike jahimeestega juttu puhudes, selgus, et Tori on tõenäoliselt ainuke paik vähemalt Euroopas kus asetsevad kirik ja põrgu üksteisele nii lähedal. Ilm oli palav ja suviselt päikseline. Võistlus kulges kiirelt ja üsnagi ootuspäraselt, pälvisime jällegi auhinnalise III koha ribivoorus. Fantaasiaroaks grillisime ananassi ja virsikut, serveerisime neid kamavahu ning kirsimoosiga.

Võistluste kokkuvõtted: pärnumaa.grillfest.ee

Läänemaa Meistrivõistlused Grillimises – Grillfest 2011

Loe edasi...On hommik, kell on 6.30 ja algabki sõit Haapsalu suunas. Kohale jõudes avastasime, et võistlus toimub tõeliselt kaunis linnas. Ilm oli päikseline, kuid tuul kimbutas. Juba üsna alguses murdis tuul kaasvõistkonna telgi. Muidu olime rahulikud, kuna teadsime, mis meid ees ootab, oli ju ikkagi juba 8. võistlus. Paraku tuli tõdeda, et siiani oleme olnud „igavesed teised“. Ära tuli II koht searibis ja kanalihas. Üldarvestuses tulime kolmandaks. Seekordne fantaasiavooru töö oli grillitud peekonirullid, paljud degusteerijad kiitsid. Võistlus lõppes idanaabrite tantsu-ja laulupeoga, mida sai nautida vähemalt tunnike.